مهمان های مورد علاقه مدیران هتل

مهمان های مورد علاقه مدیران هتلچکیده مطلب

تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که مهمان های مورد علاقه مدیران هتل چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟
ما در این مقاله سعی داریم تا ویژگی های یک مسافر خوب را آن طور که جزء مهمان های مورد علاقه مدیران هتل باشند به شما معرفی کنیم.
با ما همراه باشید تا اگر قصد رزرو هتل کردید جزء مهمان های مورد علاقه مدیران هتل باشید.

گردشگری تخصص ما و مشاوره سفر رسالت ماست.

آنچه در این مطلب مطالعه خواهید کرد:

  • مهمانان خوش حساب
  • شناخت کامل
  • برنامه سفر
  • انتقادات و پیشنهادات
  • وفاداری
  • نظرات مشتریان
  • رعایت قانون
  • وظایف مدیر یک هتل
  • انواع تخت که مدیران هتل ها سعی دارند برای شما آماده کنند
  • سخن آخر مسافر سلام درباره مهمان های مورد علاقه مدیران هتل

مهمانان خوش حساب

به نظر شما مهمان های مورد علاقه مدیران هتل چه کسانی هستند؟
مهمان هایی که به دنبال تخفیفات خارج از سیستم نیستند و سعی می کنند از تخفیفات خود هتل استفاده کنند.
اگر هتلی تخفیفات مناسبی نداشت هزینه رزرو هتل را به صورت کامل پرداخت می کنند و الکی چانه نمی زنند.
اما اگر قصد رزرو هتل ارزان دارید به لینک ضمیمه شده مراجعه کنید.

شناخت کامل

مهمان های مورد علاقه مدیران هتل کسانی هستند که با تحقیق محل اقامت خود را انتخاب می کنند و از امکانات و ویژگی های هتل با خبر هستند.
مدیران یک هتل، هتل خود را می شناسند و به ویژگی های آن واقف هستند و خوب می دانند در ازای مبلغی که دریافت می کنند قرار است چه امکاناتی را به مهمانان خود ارائه کنند پس لطفاً با آنان به تفاهم برسید.

برنامه سفر

مهمان های مورد علاقه مدیران هتل کسانی هستند که از قبل شروع سفر مقصد و زمان اقامت خود در هتل را می دانند.
کسانی که در طول سفر برنامه خود را عوض می کنند باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای خود و هتل می شوند که به صلاح هیچکدام نیست.

انتقادات و پیشنهادات

کسانی که انتقاد ها و پیشنهاد های خود را به صندوق انتقادات و پیشنهادات هتل می اندازند بسیار قابل احترام تر از کسانی هستند که نظرات و یا حتی دلخوری های خود را به خارج از هتل می برند و باعث تبلیغات منفی برای برند هتل می شوند.

وفاداری

مهمان های مورد علاقه مدیران هتل کسانی هستند که اگر یک مرتبه در هتلی اقامت بگیرند در صورت رضایت از خدمات هتل برای هتل تبلیغات می کنند.
و یا اگر برای بار دوم به آن منطقه سفر کردند باز هم همان هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.
اکثراً بیشتر هتل ها برای مشتریان وفادار خود تخفیفات ویژه ای را درنظر گرفته اند که می تواند شما را راضی نگهدارد.

نظرات مشتریان

مهمان های مورد علاقه مدیران هتل

مهمان های مورد علاقه مدیران هتل آن دسته از افراد هستند که نظرات خود را در شبکه های اجتماعی هتل می نویسند.
شما با این کار می توانید به جذب مشتری آن هتل کمک کنید.
شاید از خود بپرسید چه منفعتی برای ما دارد؟
جواب این است که با این کار به افزایش سطح کیفی آن هتل کمک می کنید و از سفر بعدی خود بیشتر لذت خواهید برد.
پس بهتر است بزرگترین اشتباهات هزینه بر در سفر را انجام ندهید.

راه های رزرو سریع هتل

رعایت قانون

در این میان، بعضی قوانین هم وجود دارد که گردشگر باید در هتل رعایت کند.
البته این موارد را نیز هتل باید به اطلاع مسافر برساند.
بعضی از این قوانین شامل موارد زیر می شود:

  • پوشش مناسب در لابی هتل اامی است.
  • کوبیدن در و ایجاد سروصدا در هتل ممنوع است.
  • سُر خوردن و پریدن از روی پلکان و نرده ها ممنوع است.
  • آوردن هر گونه حیوان به هتل ممنوع است.
  • استفاده از دمپایی در لابی هتل ممنوع است.
  • پهن کردن لباس روی آباژور در اتاق ممنوع است.
  • بستگان و اقوام شما که در هتل اقامت دارند، نمی توانند از اتاق شما استفاده کنند، مگر با گرفتن اجازه از پذیرش و با ارائه کارت شناسایی.
  • هر گونه چک غیر دولتی قابل قبول نیست.
  • پذیرش مهمان باردار بعد از هفت ماهگی در هتل ممنوع است.
  • همراه داشتن مدارک شناسایی در هتل اامی است.
  • سیگار کشیدن در لابی هتل ممنوع است.
  • داستان به اینجا ختم نمی شود، بلکه استفاده از هر گونه وسایل پخت و پز در اتاق مهمان ممنوع است و آوردن هر گونه غذا از بیرون هتل نیز مجاز نیست.

مهمان های مورد علاقه مدیران هتل از جمله کسانی هستند که به قوانین هتل احترام می گذارند.
کسانی که در چهارچوب قوانین عمل می کنند بانیان نظم در هتل هستند.

وظایف مدیر یک هتل

  • دریافت و بررسی شکایت ها و نظرات مشتریان
  • ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف هتل
  • تعیین وظایف کارکنان بخش های مختلف هتل و مدیریت و کنترل آن ها
  • اطمینان از وجود امنیت در سطح مطلوب و لازم
  • تعیین اهداف کسب وکار و بازاریابی
  • تعیین بودجه سالانه
  • تحلیل اطلاعات و امور مالی
  • اطمینان از رعایت شدن قوانین و دستورالعمل ها در هتل از جمله داشتن مجوز، قوانین بهداشتی، ایمنی و غیره

انواع تخت که مدیران هتل ها سعی دارند برای شما آماده کنند

  • کاناپه تبدیل به تخت Bed-Studio=Convertible Sofa
  • کاناپه تبدیل به تختخواب Convertible Couch
  • مبل تخت خواب شو Sleeping Couch
  • تخت دیوارى Folding-up bed
  • تخت تاشو Roll-A-Way-Bed
  • تخت سالن پذیرایى/ کاناپه قابل تبدیل به تخت Bed- parlor
  • یک تخت دونفره Double
  • یک تخت دونفره و دو تخت تک نفره Twin Double
  • تخت دونفره بزرگ Queen Size
  • تخت بزرگ King Size
  • تخت دوبل دوبله Double- Double Bed
  • تخت با تشک آبى Water Bed
  • تخت دوطبقه Bunk Beds
  • یک تخت یک نفره Single
  • دو تخت جداى تک نفره Twin

تخت خواب بچه: مسافرینى که بچه کوچک همراه دارند، معمولاً نیاز به تخت خواب بچه دارند.
تخت خواب هاى مسافرین براى بچه توصئه نمی شود چرا که احتمال اینکه بچه از روى تخت هاى معمولى و مخصوص بزرگسالان به زمین بیافتد زیاد است.
این نوع تخت ها به اتاق اضافه مى شود و وجه اضافى نیز به حساب می آیند.
تخت خواب بچه، رو تشکى مشمع نیز دارد که مانع از رسیدن رطوبت از بچه به تشک تخت مى شود.

تخت خواب تاشو (Extra Bed): چون بعضی خانواده ها پر جمعیت هستند و بیش از تعداد تخت خواب هاى اتاق تخت نیاز دارند.
تخت خواب هاى اضافى را Extra Bed مى خوانند.

این تخت ها در طبقات هتل وجود دارد و براساس فرمى که Reception به خانه دارى مى دهد، در اختیار اتاق ها قرار داده مى شود.
این تخت ها از نوع تاشو مى باشند و علت این که بایستى طى صدور فرمى تحویل داده شود این است که بابت تخت اضافى، وجه اضافى از مسافر دریافت مى شود.
کپی این فرم نیز به Cashier (صندوق) مى رود تا وجه تخت اضافى به حساب اتاق نوشته شود.

سخن آخر مسافر سلام درباره مهمان های مورد علاقه مدیران هتل

مهمان های مورد علاقه مدیران هتل کسانی هستند که به توصئه های بالا عمل کنند و با هتل همکاری های لازم را انجام دهند.
هر زمان از کار خود خسته شدید و قصد سفر کردید اصلاً نگران رزرو هتل در مقصد نباشید.
مسافر سلام با کادری حرفه ای و مجرب آماده رزرو هتل در تمام نقاط ایران و حتی رزرو هتل در کربلا برای اربعین 98 برای شما عزیزان می باشد.
رزرو هتل مشهد

باعث خرسندیست، رزرواسیون مورد اعتمادتان در زمینه رزرو هتل آنلاین باشیم.

ارزران ترین هتل های مشهد در تعطیلات

از این وب سایت ها هیچ هتلی رزرو نکنید

چه مشکلاتی در هتل قابل حل نیستند

هتل ,تخت ,های ,مدیران ,مهمان ,مورد ,مدیران هتل ,مهمان های ,علاقه مدیران ,های مورد ,مورد علاقه ,مورد علاقه مدیران ,سلام درباره مهمان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

18138077 18285615 18162910 18252884 17834914 18170562 17634680 18468379 17968150 17813585